واسه چند روز..............



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سهلام دوست جونیا.

ببشخین چند روز نبودم.

خو من میخوام برم شمااااااااااااااااال.

و نمی تونم بیام پیش شماها تا اطلاع ثانوی.

اگه تونستم حتما یه جایی به دور از سره خر های عزیز و گرامی میشینم پای نت دوست داشتنی و آپ می کنم.

اگرم آپ نکردم حداقل جواب کامنتارو میدم.

میدونم دلتون برام تنگ میشه زیاااااااااد.

اما اکشال نداره.

وقتی برگشتم. خودم یه سایز بزرگترشو براتون می خلم.

دوستون دالم.

بوس

بای

+راسی عیدتون مبارک.

واسه همتون یه سال خیییییییییییییلی باحال آرزو می کنم.



شنبه 27 اسفند 139012:25 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 1098
بازدید کل : 258222
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *